JuliaNilsson

Alla inlägg under februari 2013

Av julia nilsson - 28 februari 2013 16:23

Igår så rakade vi bullen. Han blev ur söt! ni måste bara kolla så söt han är!!

        vad tycks Kommetera vad ni tycker!!

Av julia nilsson - 26 februari 2013 11:46

Veterinären gjorde illa sig så Charlie kommer inte bli kastrerad än så vi ska he igång han så imorgon blir de köra. Nu är jag besviken :( Jaja de är bara kul att få vara med min älskling <3

Asså kolla vad han är fin.

  Btw: Charlie älskar hösilage :D ( stavning?)


Av julia nilsson - 16 februari 2013 09:53

Ja nu mobilbloggar jag:) idag ska jag inte rida bullish utan han ska vila :). Just nu vill jag bah sova haha men ii morgon vet jag inte vad jag ska göra jag kanske ska rida vem vet?? Å jag älskar värkligen att sitta vi mobiler. Ni kanske vill veta lite mer om mig? Jag älskar inte bara hästar utan jag älskar osså kaniner hehe.... Jag älskar fiskpinnar mohah det är skit gott jaha nu ska jag te ett stall och rida en häst som heter Calle han är en c-ponny och han är valack. Nu ska jag fara hejdå:•]

Av julia nilsson - 16 februari 2013 09:23

Kastrering  beställd v.11 ¤ veckor kvar:D så jä*vla lungt de kommer vah. 


Ja igår så red jag först khadir! och sen så körde jag och klara charlie.! och när vi sa åt charlie att backa så började han stegra och sen så for han på rygg och ramla. Jag blev lite rädd för att jag var rädd att kan skulle fasna i vagnen! ( vagnen var brövid han! ) men sen sprang ja och hämtade cia hon prata i telefon! hha Men sen då berättade vi de för henne då sa hon, men då lärde han ju också nånting!. JA sen efter så för jag och klara med han och körde och de gick bah hejsan! 


När vi kom till tre hästar så börja han låta. Så jag bah. Fjant? så vi glopperde i från och han var ju som sakt jävligt lt i galoppen så vi var tvunen att få fraam den! 


Här kommer en blid på khadir! 


  kolla vilken snygging! 

Av julia nilsson - 14 februari 2013 15:43

My beloved pony. I love you. I will describe you in ten words.

cute


best

kissing lovers

Julia's baby

wonderful

Stallion (L)

crazy

thick

nice

bit


Nu har jag beskrivit min bbe med 10 ord ( på engelska;D) JAja;D haha han är en buse vill jag bah säga:D

Av julia nilsson - 14 februari 2013 14:58

glad alla   dag! 


Igår gav jag min lille bbe en allahjärtansdags puss för jag kommer ju inte vara med han idag.! Å mitt (L)


Iaf Jag och Charlie önskar er en bra ( alla (L) dag! )  

Av julia nilsson - 10 februari 2013 20:55

Vad tycker ni jag och charlie ska satsa på? Dressyr elr hoppning? Skicka en kommentar och skriv ( Jag tycker att du och charlie ska satsa på .............................................)


    


Av julia nilsson - 10 februari 2013 10:33

Min lille frukt var sjukt pigg.:* I fredags red jag han. Vi for en lagom sväng. Vi travade galopperade och skrittade. Vi galopperade upp för en lång smal väg. Vi galopperade ganska långt ;D Han blev lite trött.

Sen när vi var på väg hem så bockade han några gånger. Jag höll upp huvet så han inte skulle hålla på. 

JA sen då skulle vi ta en lugn galopp men jag kunde inte lyssna så jag ökade ökade ja så typ jag nästan inte fick stopp på han. JA han är ju en hingst så det var ju ett sto där men jag han få stopp på han. Efter så jobbade jag han väldigt mycket. ÅÅÅ MIN SÖTA FINASTE FRUKT <3    LILLEN <3

Presentation

i denna blogg kommer ni få se vad jag gör i mitt shettis liv. Jag är 11 om 5 månader alltså 8 september ;) Jag hoppas att ni stannar här!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hahahahahah


Ovido - Quiz & Flashcards