JuliaNilsson

Alla inlägg under mars 2013

Av julia nilsson - 31 mars 2013 22:16

Vad tycker ni om nya designen? ;) Jag är ganska så nöjd med den. Kan göra finare!;) Vill ni ha? ;) Jag gör till både blogg och bloggplatsen. Men ni få sätta in dom själva. Men nu kommer bloggen vara mörkblå ett tag! Den vr ju rosa. Nästa gång blir de röd eller ljus blå!. Men ja jag är endå nöjd! 

  snygg? 

Av julia nilsson - 31 mars 2013 21:19

Snart är mitt ben fritt. 10 april är de borta....<3. På fredag så far jag och kör min bulle! Ni ska bara veta hur jävla kul de är och köra, Vissa tycker att de är skräp? hur kan man tycka de? ;). Nästa fredag så är de kastrering! Min lilla bäbis blir en valack  OOO JÄÄ<3... Så kungligt<3... ;) Jag längtar tills jag får rida och så. Vill tävla...... På klubbtävlingarna XD. Min lilla ponniiiie kommer äga ut alla visst?. åå gud vad jag älskar de. Jg tycker de är så kul och rida ut med Cia. Framför allt när han är glad och gör glädje skutt ;). Jag ÄLSKAR att rida ut med Cia och khadir <3 Ni betyder mkt. Btw: Jag får ju inte glömma klara med ponnien frida;) Frida är sjukt sööt. Nu kommer lite bilder <3          Frida och min älskade vän Klara!<3 byee <3 

Av julia nilsson - 26 mars 2013 20:27

Asså jag undrar på om jag ska ha Frågestund? ;) Ni få slänga in en kommentar om de så gör jag en video om de osv osv.. 

Jag har ju velat ha frågestund på bloggen men ingen ha slängt in nå frågor ;/ Eller ha ni de? Asså jag vet inte för en dg då försvann alla frågor och kommentarer. Jag blev lite besviken. Men gå ni med på att göra en frågestund. Släng in en kommentar om jag ska göra en frågestund:) 

                                                                 

 

 

 

 

 

 

                                                                              KRAM!                                                               

Av julia nilsson - 23 mars 2013 18:49

Jag vet inte om jag har sakt att jag ska till Charlie på påsklovet?? Ja iaf så ska jag dit. Jag ska köra han!! Jag kommer ju inte rida han på en månad för 19 april tar jag bort gipset! Buhu jag har ju väntat i år ju! Men som sakt jag saknar han så de gör ont!! :((

Av julia nilsson - 21 mars 2013 14:15

Igår fick jag bilder av Cia. Han hade fått en ny grimma och ett hoppträns, asså ni måste bara se han hur fin han är. Jag dog när jag såg hn på bilderna! Cia sa till mig att pappa hade sakt att vi ska komma och vah hos charlie. Jag laddade upp bildern på datorn och så nu ska jag ladda upp dom här. Så här kommer bilder.

      Hopptränset är jag käär i! :)

Av julia nilsson - 17 mars 2013 08:30

Om 7 veckor ska jag börja att köra han eller kanske rida! Jag har väntat i årtal!.... Men jag blir säker bra snabbt. Jag saknar han och de gå int att förklara hur mkt jag saknar han. Min kompis mamma Anki skickade bilder åt mig, och jag började grina! Jag fick ont i hjärtat och allt! Jag saknar dig så de gör ont Charlie <3. Men jag hoppas att han saknar mig! Men de gör han ju för att jag kan läsa hans tankar!... Jag är sjukt glad över att han finns och allt vad jag har gjort med han. :* Charlie du finns i mitt hjärta där ingen kan ta deyy. I love you so mutch!...  <3 bbbebebbebbbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeee.. Sluta vara så fin osså du är så fucking söt så de går int att förklara! Dina lurviga öron, din fina päls fast du har nästan inge vi har ju rakat dig. :D<3 

en bild på charlie borde ju vara bra?:)

  tittaaaaaaaa så fin han är de går int att förklara vilka öron han har <3 

Av julia nilsson - 5 mars 2013 12:16

Gu vad jag saknar dig bebbo<3 Jag har int varit med Charlie på år känns de som :(<3.... ja iaf jag saknar han sjukt mycket:*<3 Men snart kommer jag komma till han och köra för att asså jag tror han kommer va ganska pigg om jag rider haha:D Men Cia har iaf börja NH träna han han är super duktig! :*

Presentation

i denna blogg kommer ni få se vad jag gör i mitt shettis liv. Jag är 11 om 5 månader alltså 8 september ;) Jag hoppas att ni stannar här!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hahahahahah


Ovido - Quiz & Flashcards