JuliaNilsson

Alla inlägg den 1 april 2013

Av julia nilsson - 1 april 2013 14:46

Hej nu ska jag ha länkbyte med Emelie och Micaela om jag har rätt då ;) 

gå in på bloggen nu:) 

http://micaelarobertsson.blogg.se/ Ni får kopiera och klistra in för de har hänt nå med min blogg hehe ;) 


Denna blogg är sjukt bra ;) TITTAAA NU! 

Av julia nilsson - 1 april 2013 13:41

Jag vet att jag har en tråkig rubrik men men. Haha ;). Idag har jag duscha och nu sitter jag vi datorn och bloggar;).hehe............. Idag så fick jag ju reda på att de bara var 9 dagar kvar tills jag tart bort gipset men de visste ju ni haha. Idag så ska jag bara chilla och skypa:P.... Jag har bara tråkigt.Min syrra är och åker skoter med Klara. Sen så ska hon rida med Klara.... Vill osså RIDA......... Kan inte bara de här dumma gipset fara åt skogen? ;).

JA men iallafall så nu skypar jag med min kompis wilma <3. Är de nån som vill ha länkbyte? ;) Har inge roligt att blogga om som ni ksk ser nu. HEHE!... I morgon är de tisdag en vanlig tråkig dag.... Men onsdag så är jag i stallet med Cia ;) Jag ska vara på ridläger men jag kan somsakt inte gör nått hehe;) Men jag ska iaf vara med Ciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<3.. OOOO JÄÄ:) de är tills på torsdag;) PÅ trosdag efter lägret ska jag bara va hemma;) Chilla vila mitt ben? ;) aa de måste jag:((<3 Men på fredag blir de inlägg;) Köra charlie. OPPPPPA (kungligt)<3... Oo jää men nu ska jag titta bloggen vi hörs <3 bjuder på bilder <3 

      chabraket ska jag ha på charlie när jag kommer tävla ;) 


Av julia nilsson - 1 april 2013 09:13

:O bara 9 dagar kvar innan jag tar bort gipset. Helt otroligt :O. Känns som jag har haft de i en vecka men jag har haft de i typ 5 veckor nu ;O Asså de har gått snabbt:O Amagad ;). Ja jag är iallafall sjukt tjockad  XD Jg längtar!. 9 dagar. SJUKT! 


Nu ska jag gå. Men vi ksk ses      

  kolla så snygga vi ää<3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

i denna blogg kommer ni få se vad jag gör i mitt shettis liv. Jag är 11 om 5 månader alltså 8 september ;) Jag hoppas att ni stannar här!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hahahahahah


Ovido - Quiz & Flashcards