JuliaNilsson

Alla inlägg den 6 april 2013

Av julia nilsson - 6 april 2013 14:32

ändrade bloggen totalt. Jag blev sjukt trött på den andra! Vad tycks? ;). Ja asså den här blev finare.. Jag tyckte att den skulle bli lite ljusare.. Nu är jag jätte nöjd.. Jag sitter ju bara hemma och tittar på min blogg och den var ganska så tråkig men nu fräsade jag till den.. Asså. Ja har jätte tråkigt(-_-).. Herregud.... Jag döör! Btw: Vem gillar justin bäver? Asså han heter fan så han suger!.... Vad tänker ni med ni som älskar han? (-_-).. Men ni får älska han  hur mkt ni vill!.. Nu ska jag gå och vila ses!❤


Av julia nilsson - 6 april 2013 09:04

Igår så var jag hos charlie jag körde han! Han var grym men ändå inte jag pick damp ;D... Han ville inte fara längre än typ 5 meter haha. Jo men när vi kom till ett ställe som jag kallar rakbanan, då blev han skit knäpp och sprang framåt sen bakåt XD.. Till slut fick jag fram han. Men då efter typ 10 sek blev han skit rädd för några saker på vägen så jag flög framåt och pappa medXD... Men då vände vi. När vi kom till bron vägra han gå över den. då slog jag han ganska så hårt. Han känner knappt att man piskar hanXD... Men sen då tog jag kort och höll på ;) Men han var super glad när han kom hem<3 Mitt lilla   ... Älskar dej fast än du ställer till osv.<3 nu kommer några bilder från gårdagen<3 

BTW: Pappa fick osså köra! Jag är så JÄVLA snäll känner jag nu! 


          Jag älskar dig min älskade kille<3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

i denna blogg kommer ni få se vad jag gör i mitt shettis liv. Jag är 11 om 5 månader alltså 8 september ;) Jag hoppas att ni stannar här!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hahahahahah


Ovido - Quiz & Flashcards